Latest

آج آج بھی کھرے ہیں تالاب आज भी खरे हैं तालाब उर्दू

Author: 
مصنف - انوپم مشر
آج بھی کھرے ہیں تالابآج بھی کھرے ہیں تالاباپنی کتاب "آج بھی کھرے ہیں تالاب" میں جناب انوپم مشر صاحب نےپورے ہندوستان کے تالابوں، ماضی میںپانی محفوظ کرینےکےطریقوں،پانی کے بیہترانتظام،جھیلوں،تالابوں اورپانی کی کئی شاندار روایات کی سمجھ ، فلسفہ اور تحقیق کواس کتاب میں انتہاءی سلیقے اور آسان زبان میں تحقیق کے ساتھ درج کیا ہے۔

ہندوستان میں پانی کی حفاظت کے یہ روایتی طریقے،آج بھی ہزاروں گاؤں اور قصبوں کے لئے لایف لاین کے مساوی ہیں.انوپم جی کا یہ کام ، ملک بھر میں سیاہ سایہ کی طرح پھیل رہی پانی کی شدید قلت سے نمٹنے اور مسائل کو اچھی طرح سمجھنے میں ایک "گائیڈ" کا کام کرتا ہے.انوپم جی نے ماحولیات اورواٹر منیجمینٹ کے میدان میں برسوں تک کام کیا ہے، فی الحال وہ گاندھی امن فاؤنڈیشن ، نئی دہلی کے ساتھ کام کر رہے ہیں. ان کی کتابیں ، خاص طور پر "آج بھی کھرے ہیں تالاب" اور "راجستھان کی نقرئی بوندیں" ، پانی کے موضوع پر شائع کتابوں میں میل کے پتھر کی مانند ہیں ، آج بھی ان کتابوں کے مندرجات سماجی کارکُنوں، واٹر هاروےسٹنگ میں دلچسپی رکھنے والے اور پانی کے تکنیکی شعبے میں کام کرنے والے لوگوں کے لیے نہ صرف حوصلہ افزاءی اورترغیب دیتے ہیں بلکہ ان کے کاموں میں معاون بھی ثابت ہوتے ہیں ۔

انوپم جی نے خود کی لکھی اس کتاب پر کسی قسم کا کاپی رایٹ بھی اپنےپاس نہیں رکھا ہے. اسی وجہ سے ان کی کتاب 'آج بھی کھرے ہیں تالاب" کے اب تک مختلف پبلیشروں اور نوجوانوں کے ذریعہ بریل رسم الخط سمیت 19 زبانوں میں تراجم کیے جا چکے ہیں. سماجی کتابوں میں مہاتما گاندھی کی کتاب سچائی کے ساتھ میرے تجربات کے بعد صرف یہی ایک کتاب بریل رسم الخط میں دستیاب ہے. سال 2009 تک اس کتاب "آج بھی کھرے ہیں تالاب" کی ایک لاکھ کاپیاں شائع ہو چکی ہیں۔

یہاں پر 'آج بھی کھرے ہیں تالاب' کے پی ڈی ایف کی ہائی ریزولوشن اور لو ریزولوشن کاپیاں منسلک ہیں. آپ پڑھنے کے لئے انہیں ڈاون لوڈ کر سکتے ہیں۔ .

AttachmentSize
AjBhiKhareHainTalab_AnupamMsra_Highres_Urdu.pdf45.04 MB
AjBhiKhareHainTalab_AnupamMsra_Lowres_Urdu.pdf10.63 MB

Post new comment

The content of this field is kept private and will not be shown publicly.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Allowed HTML tags: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Lines and paragraphs break automatically.

More information about formatting options

CAPTCHA
यह सवाल इस परीक्षण के लिए है कि क्या आप एक इंसान हैं या मशीनी स्वचालित स्पैम प्रस्तुतियाँ डालने वाली चीज
इस सरल गणितीय समस्या का समाधान करें. जैसे- उदाहरण 1+ 3= 4 और अपना पोस्ट करें
5 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.